reklama

Big change

Vcera (Piatok) sa konecne stalo to, po com so tak dlho tuzil – zmenil som „pracu“ a prestahoval som sa na to vytuzene miesto na plazi. Moj odchod sa predlzil o jeden den, takze som ho este stravil so svojimi cinskymi kamaratmi. Celkom sa zmenili, zacali byt konecne normalni a aj mi bolo dost luto, ze predsa odchadzam...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Takze nove miesto je celkom v pohode, je to nejaka animal stanica, centrum, mame tu dve korytnacky :D, 3 obrovskych psov, ktori su btw taki lenivi, ze cely den spia a radsej by sa robili, ze nevidia zlodeja ako by sa mali postavit a zastekat J. Dom je blizko pri plazi, asi 200 m, nie je az tak vybaveny ako ten kde som byval doteraz, nemame klimu a podobne vymozenosti, ale je to ok. Celkom som si na to zvykol – ved predsa som v Indii, co mam co mat v byte AC, LCDcko a podobne... nase izby su uplne hore na 2. Poschodi , sme tu sami (Ja + 2 Anglicania, od vcera tu mame na navsteve aj jednu Polku). Do izieb sa ide z velkej terasy, kde kazdy vecer chillujeme, uzivame si nadherny vyhlad na zahrady jednotlivych domov a v pozadi je vidno more. Celkom pekne miesto v porovnani s rusnou niekolkomilionovou dzunglou doteraz. Stravil som tam skoro 2 tyzdne, kazdy den som vstaval do roboty, cestoval busom, zil s miestnymi. To je urcite dobre, aspon viem, ake to je. Ale teraz je cas na pohodovu Indiu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vcera sme boli v miestnom bare, uplna parada, dali sme si piva, sishu, normalni ludia s podobnymi zaujmami, konecne nieco pre mna. V spolocnosti Cinanov som sa pomaly ani neodvazil spomenut slovo alkohol, ktovie ci by ma neodsudili, lebo viem, ze oni jednoducho nepiju ani nic. Ked som sa ich spytal po par dnoch mojej frustracie na byte s nimi, ako vlastne travia volny cas, velne vecery doma v Cine, dostal som ocakavanu, ale aj napriek tomu zarazajucu odpoved: Sedime doma pred compom, chatujeme, hrame hry, ani sa velmi nestretavame s ostatnymi, sak mame predsa internet.... No konec, ja doma sice tiez travim dost casu na fb, ale to len vyslovene z nudze, ked niet co robit, snazim sa tomu maximalne vyhybat, ak sa da.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spat ale k novemu zaciatku. Najlepsia vec na tejto stazi je, ze v podstate an nic nerobime :D. UK ludia maju asi take ulohy, ze treba najst na nete nejake obrazky miestnych zvierat, pripadne vytvorit nejake easy vety pre rozne drhy morskcyh plysakov typu: Hello, I am a shark and I live in the waters all over the world :D. Potom sme isli s nasou sefkou, zakladatelkou tejto organizacie k nej do atelieru, kde vyrabaju nejake rucne umelecke prace, len sme sa pozerali :D. Potom nas zobrala k sebe domov – ma pekne velky dom mimochodom, navarila nam veceru. Konecne indicke jedlo, ktore mi naozaj chutilo! Pocas vecere sme sa jej pytali na miesta, kde by sme chceli ist cestovat. Vysla nam maximalne v ustrety, dokonca nam schvalila vacsinu vyletov pocas pracovneho tyzdna slovami, chodte tam, potom tam, potom vas zoberiem na typicku indicku svadbu, potom mozete ist na dalsi vylet... Medzitym den dva ak by ste mali cas mozete popracovat trosku :D Haha, to je pristup! Inak je to strasne mila osoba, este lepsia ako moja predosla indicka rodina, naozaj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takze buduci tyzden sa to zacina, v sobotu ideme na akusi krokodiliu farmu, v nedelu do jedneho mesta asi 200 km juzne od Chennaia smerom na Sri lanku, je to nejake stare mesto byvalej francuzskej kolonie, maju tam zevraj normalne jedlo, bary otvorene po polnoci, steaky!! Wow, must go there! Budeme tam asi 2 dni, vratime sa spat, hned na to ideme na svadbu jej znameho do tradicnej indickej dediny, ktora je zevraj este 20 rokov pozadu oproti tomuto miestu (a aj to ona sama priznala, ze toto miesto kde sme teraz je tiez par rokov za nami Europanmi J). Po svadbe ideme pozriet indicky mociar a prales ci co to je. Vratime sa do Chennaia a dalsi den hned ideme do vysokohorskeho mesta, ktore sa vola Oooooty (neviem kolko „o“ to vlastne ma v skutocnosti). Tam je tradicna Station village – vysokohorska dedina, cestou su pralesy , opice, tigria farma a neviem co este. Odtial smerujeme do Statu Kerala, ktora je na juho-zapade Indie. Je tam krasna priroda, vsetko zelene, pralesy, cajove polia, slony...A to najdolezitejsie – su tam takzvane „Backwaters“, cize akoby kanaly alebo mociare v priirode, palvi sa tam na lodkach z jednej osady do druhej, proste parada, kazdy to odporuca. Potom sa konecne vratime do Chennaia, mali by sme aj par dni popracovat asi aby sa nepovedalo. Mame este dalsie dva kratsie vylety (1-2 dni v plane, ale to este nie je iste). Po skonceni internshipu planujeme ist na Andamanske ostrovy- zevraj uplna parada, skkutocny raj na zemi, priezracna coda, biely piesok, slony na plazi, cestovanie lodkou z jedneho ostrova na druhy...Jediny problem je, ze v Auguste je tam monzun, co nam trochu skrizilo plany, ale tak snad sa ukaze slnko aspon jeden den a nebude stale prsat...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes ideme naspat do mesta, do mojho doterajsieho bytu za Cinskou koloniou, uz ich je tam 8 OMG!! Uvdim co z toho bude, je nas uz strasne vela, neviem ako to cele spravime. Zajtra zas nejaka velka akcia cez den pre vsetkych stazistov v Chennaii. Jednoducho busy days in India!

Doplnim este jeden odstavec o party ktora bola v sobotu v mojom starom byte. Ked sme tam dorazili spolu s UK ludmi a Polkou, bolo to velmi mile. Vsteci ma privitali, boli radi, ze ma zas vidia. Pribudli dalsi Cinania a navyse aj Portugalka druha tam ostava byvat, takze tam byvaju 10 ako take mysi :D. haha, 7 Cinanov, jedna baba Malajzia/Cina mix a dve Portugalky. Fiesta bola v pohode, pilo sa, dokonca aj Cinania ochutnali alkohol! Ale samozrejme, na nas europsky a hlavne nas SLOVENSKY styl pitia to bolo absolutne nic. Hrali sme Truth or Dare (neviem ako sa to vola po nasom, proste bud odpoviem pravdu alebo musim nieco spravit.) Takze sme sa presunuli do cias zakladnej skoly a davali sme si pusinky ako take deti :D. Ale bolo to celkom zabavne. Btw v ramci zabavy a hry som musel akceptovat pusu od chalana, hned na to od exotickej Portugalky – tej Portugalky co ma cez fb balila uz 2 tyzdne pred zaciatkom staze. Je inak strasne otravna, furt za mnou lozila, dotykala sa ma, neprijemne, nemam ju vobec rad, este ze jej to dobre zaspapalo a skoncila pri zachodovej mise, lebo som to fakt uz nevykryval aka bola otravna, takze takto multi-culty party....

Vcera sme zas boli v divadle, bol to taky mix 11 kratkych predstaveni po 10 minut. Prvy polku som prespal, vobec ma to nebavilo a bol som strane unaveny. Druhu som uz ale pozeral a celkom sa mi pacili niektore scenky, dokonca aj jedna v tamilcine, ich miestnom jazyku – bolo to o kazdodennou cestovani rikshou, vyjednavani ceny a podobne, slovam som nerozumel, ale celkovo pribehu ano, kedze nieco podobne absolvujeme skoro denne nazivo.... Takmer kazdy vecer si pustam Euphoriu – pesnicka od Loreeny, velmi sa mi paci a rozmyslam o dalsom dni, co sa zas bude diat...A zeru ma popri tom komare, je to divocina!

See ya later aligator (mozno aj na krokodilej farme J)!!

Jan Kalafut

Jan Kalafut

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hello, my name is Jan! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu