reklama

India 4. a 5. den v divocine osudov

Takze vzhladom na vcerajsi nabity program sa dostavam k pocitacu az teraz. Brw uz je polnoc takze len v skratke. Vcera sa toho udialo pomerne vela, cestou z "prace" typickym indickym nabombovanym autobusom na ktory sa casto naskakuje a ludia sa zvonka drzia ako opice nejakej klietky ked je plny som si uz len pri beznej chodzi vsimol, troch klasickych Indov sediacich na chodniku a predavali topanky. nic nezvycajne, len mi prislo vtipne alebo minimalne zvlastne, ze 3 predavali 2 pary starych topanok :D.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ked som prisiel na byt, cakalo ma velke prekvapenie, moja batozina spolu s Indom z letiska bola v obyvacke!!! Spolubyvajuci mi povedali, ze ten pan s milym usmevom a uprimnymm pohladom tam na mna caka uz asi 6 hodin :D haha, tak to je sranda, nastala nejak chyba v komunikacii alebo co, ale jemu to evidentne nevadilo. Pomerne velky Ind tam bosy v obyvacke s kufrom cakal a usmieval sa. Po anglicky nevedel a len uplnou nahodou k nam vtedy prisiel jeden iny miestny, kt pomahal s prekladom. Ono to nebolo take jednoduche, potreboval rozne cisla letov, list o strate, pas...Potom mi hovoril aby som si otvoril kufor a pozrel ci vsetko je OK, fakt velmi starostlivy, jednoducho sa len bal, aby nebolo na neho zle v pripade, ze by nieco chybalo. Tak som to otvoril, ano OK vsetko je dobre mozete ist.... Nie Nie, pozrite sa na vsetko, zratajte :D Tak preberam tricka, ratam vsteko naoko aby mohol s pokojnym svedomim odist. Dalej podpisujem formular o prebrati, dalsi 3 ludia co boli doma podpisovali ako svedkovia, ze videli ze som to prebral a podobne zalezitosti, tolko neskutocnych formalit, paradna organizacia, dorucili mi to na adresu ktoru som zadal no proste parada a... a no je to az neprirodzene aky servis ked si potom predstavim ako do seba hadzu jedlo rukami a spia na ceste :D. Mimochodom mal som tam aj 1,5 domacej marhule a zevral boli kvoli tomu problemy na letisku lebo si mysleli ze to su nejake drogy alebo bomba alebo co.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vecer sme sa potom stretli asi 13 na byte, trosku sme popili, isli na asi najlepsiu "diskoteku". Zoberieme taxana, nasadneme 7 a ideme. Cestou sranda, vsetko ako ma byt, sofer zabludi, my sa smejeme, nikto nevie kam ideme. Nakoniec nejako trafil a my sme sa ocitli pred nejakym hotelom. Dnu bola diskoteka, nieco na styl Irish pubu a aj sa trochu tancovalo. Fakt slabe, koncilo to o 23:45 a aj to len nedavno predlzili dobu na podobne akcie, povodbe sa dalo byt vonku na zabave len do 22:45!!!!!!!! Ze cooooo, ved to ledva zapadlo slnko na Slovensku ked oni uz pomali finisofali s dikotekou :D Indovia su inak vyborni bisnismeni, chalan si chce kupit pri bare shot vodky, poslu ho z baru vedla k okienku. Tam ma zaplatit, potom si ma ist vymenit peniaze za nejaky listok a az tak sa ma vratit na povodne miesto a vymenit to za chlast :D To su mi veci, uz komplikovanejsie to nemohlo byt... Akoby ani nechcel zarobit a len mali zaujem odradit ludi od pitia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na druhy den idem znova do prace, klasika cesta busom s miestnymi, zase som pobludil ale nevadi, o tom to je. V praci zas neskutocna nuda, som tam sam, uz mi to fakt lezie na nervy, musim si to changenut za to ratanie korytnaciek na plazi!!! Keby niet tej malej co ma tam zabavala stale tak nevie... Mimochodom, fakt nemam nejaky vztah k detom, otravuje ma to, absolutne nic...Ale toto dievcatko co sa tam mota, take mile a zlate dieta som este nevidel. Rozpravame sa po anglicky, dnes sme pozerali Tom & Jerry a potom sme vysli von a sledovali ulicu, ukazala hore na dom hovoriac Look Squirrel (to je uz celkom dobre ked 4 rocne dieta sa uci po anglicky a pozna slovo ako vevericka...). Potom sme si hadzali taku svietiacu japonku a este malovala na stenu nieco natajnasa a hovori mi Dont tell my daddy abd mommy pls...Popri tom som na pocitaci spamoval a posielal maily v ramci prace, strasna nuda. Aj by som si ju zobral domov, nech vyrasta v normalnom svete (teda normalnom pre mna, ale ked som ju videl ako jedla na obed rukami, tak som si povedal nie, nie, ty patris sem, ved u nas aj taki cigani asi pouzivaju pribor :D).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Idem domov, len-tak ma zastavi Ind na motorke pytajuc sa na nieco, odpovedal mu, ze nemam paru kde som a podobne...Chape a hned sa so smou zacne bavit, predstavi sa mi, pokecame o futbale a idem dalej. Fakt mily clovek. Inak Indovia su celkovo mili, len ta uplna spodina (ktora tvori asi tak tretinu vsetkych ludi ) vyzera tak neprijemne a clovek sa ich zo zaciatku boji, ale na to sa da zvyknut. Inak moj kamarat Nemec z letiska, s ktorym mam este ist na pivo kym tu je mi to cele vysvetlil. Indovia su rozdeleni do kast. Ta uplne najnizsia, to su tu vychudnuti bezdaca co ziju na ulici a clovek ma z nich najvacsi strach. Indovia su vsetci silne veriaci a tito ludia z ulic veria tomu, ze v minulom zivote boli zli a teraz za to pykaju. Svoj osud akceptuju a v ziadnom pripade nechu spravit nic, zle, lebo veria, ze v tom buducom zivote sa zas budu mat lepsie....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Este jedna pikoska, ako som jedol sa ma domaca Indka z toho domu kde robim pyta len-tak. "A vy tam u vas nejete vobec nic rukami?" Prislo mi to vtipne, ale chapem, ked su tak zvyknuti a nevideli nic ine tak sa im zdam urcite divny ze ruky na jedenie nepouzivam... Mimichodom, vcera nas chel pri ceste z disko, teda nie chcel ale aj nas trosku odrbkal. Asi trikrat sa stratilm nevedel cestu, musel vychadzat z auta a pytat sa na cestu, medzitym mu bez taxameter a my mu hovorime hej, aspon to vypne ked sa ides pytat... Povedali sme si ze mu dame o kilo menej, nie 300 rupii ale 200. Nechcel to zobrat aj ked sme mu vysvetlili preco sa nam tych 300 nepaci. Tak sa s nim natahujeme, pripominam sme 7 a ti 7 smiesni ludia (Cina, Anglicko, Dansko, Ghata a Francuzsko no a JA) su uplne vylepeni, hovorim tu mu to hodim do okienka 210 nech ma a ze nediskutujem a odideme...Uplne sa bali ze ale co ak to nezoberie a neviem co...Uplne trapne, sam nas odrbal, zauctoval svoje cakanie a neschopnost...A este masl asi tak 160 a 36 kil ako pravy Ind :D A oni maju strach...Boze ja nie som ziaden bitkar ani drsnak u nas doma (Inak Bitkar je tu meno :D) ale vobec som sa nebal, zozbieral som love a hodil mu ich oknom, zabuchol dvere a ze Adios. Islei sme prec a oni uplne vylepeni, co ked pojde za nami :D OMG no a co, nech ide fuck off...Nakoniec ale este dosiel jeden Ind co bol s nami a toho nejak uprosil a vypytal si od neho zvysnu stovku... Normalne som im povedal ze som sklamani ze ste taki makki a trapni...Ale tak co uz, neslo o peniaze, to vychadzala asi na 20 centov na osobu ten rozdiel :D Ide o princip!!!

Pridem dnes domov a dalsi Cinan :D Uz sa smejem ze tu mame cinksu koloniu. Ja a 5 Cinanov WTF :D Zo srandy hovorim, nemas nahodou aj vlajky ze by ste si ju tu rovno dali... no nedonesie z izby o minutu 2 vlajky a vevycapi ich sem :D Haha, tak mam 5 Cinanov, aj su celkom v pohode, ale na fiestu velmi nie su, trosku plachi klasika a hlavne, fakt ze ich je tolko stale len po cinsky, hocikedy sa zavru na izbe uplne zleeee..........Snad sa presuniem na plaz, to by bolo najlepsie za Anglicanmi, ti mi ovela viac sedeli. Ale ze tam musia povinne jest rukami :D do kelu, no nevie ci to zvladam :)

Este tu strelim fotku nejak ak sa da a zajtra prvy den volna!!!

See ya later aligator, inak akurat som cital na topkach ze chytli najvacsieho krokodila na svete niekde v Indonezii.

Jan Kalafut

Jan Kalafut

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hello, my name is Jan! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu